SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓ
Csomagjaink szállítását a fürgefutár.hu és a Sameday futárszolgálat végzi.
|
|
FÜRGEFUTÁR.HU Kft | Delivery Solutions Kft. |
Adószáma: 22966331-2-41 | Adószáma: 28730978241 |
1133 Budapest, Árbóc utca 6. | 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. X. ép |
Telefon: 06-1-900-96-69 | Telefon: 06 1 452 0090 |
E-mail: ugyfelszolgalat@furgefutar.hu | E-mail: info@sameday.hu |
Honlap: www.furgefutar.hu | Honlap: https://www.sameday.hu |
A szállítási költség minden rendelés esetén: 2400 Forint, melyet a vevő fizet.
Ha érdeklődni szeretne csomagjáról, miután a futár felvette azt, rendszerint az alábbi telefonszámon el tudja érni a Sameday futárát: +36706424589
Ezt megelőzően tőlönk, az ULALA-tól érdeklődhet rendelésének feldolgozásáról és a futár megrendelésének idejéről, az alábbi telefonszámon: +36703035136
Termékeinket egész Magyarország területére házhoz szállítjuk. A kézbesítés hétfőtől péntekig 8-18 óra között történik. A rendelést követően e-mail-t kap a rendeléséről, illetve arról, hogy annak feldolgozása megkezdődött. A futár megrendelése előtt rendszerint felhívjuk vásárlóinkat az általuk megadott telefonszámon, hogy erősítsék meg a rendelést, illetve, tudatjuk, hogy szeretnénk megrendelni a futárt, aki általában az ezt követő 1-2 munkanapon belül kiszállítja a csomagot. A futár 8-18 óra között bármikor érkezhet.
Továbbá, kérem figyeljen arra, hogy olyan szállítási címet adjon meg, ahol biztosan át tudja venni a megrendelt csomagot a csomagküldési időszakban, bármikor. Ezért megadhatja akár a munkahelyi címét is vagy egy olyan hozzátartozó szállítási címét, aki át tudja venni Ön helyett, ha szükséges. A kézbesítés napján reggel SMS és e-mail értesítőt küld a futárszolgálat, melyben megtalálható lesz csomagazonosítója és az átvételről információk.
Egyéb tudnivalók:
Amennyiben az első kiszállítás alkalmával Ön bármilyen oknál fogva nem tudja átvenni a csomagot a futár érkezésekor, a futár még egy alkalommal kiszállítja majd a terméket, melyért nem számol fel többletköltséget. Abban az esetben azonban, ha másodjára sem sikerül a csomagátvétel, a futárszolgálat visszajuttatja a terméket az ULALA-hoz. Ezt követően, ha a vásárló továbbra is kéri a termék újbóli házhozszállítását, akkor köteles újra kifizetnie a szállítási költséget. Termékcsere igénylése, vagy a termék bármely okból történő visszaküldését követően az összes szállítási költség és minden többletköltség a vásárlót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni. A csomag sérülésére vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a sérülés ténye a futár jelenlétében kerül jegyzőkönyvbe rögzítésre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedj megvizsgálni, és esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét, és ne vedd át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A megrendelés elküldésével fizetési kötelezettséged keletkezik.
(A rendeléskor megadott szállítási és számlázási adatokat kiadjuk a furgefutar.hu és a Sameday futárszolgálatnak is, mely elengedhetetlen a házhozszállítás teljesítéséhez.)
A vevőnek el kell fogadnia a szállítási határidő esetleges meghosszabbodását az olyan előre nem látható események miatt, amelyek nem függenek az ULALA-tól, a Fogyasztóvédelemről szóló 21/1992 számú – a későbbi változásokról szóló – Jogszabályoknak megfelelően (,,nr.21/1992, privind Protecţia Consumatorilor, cu modificările ulterioare”).
Ha a kívánt áru nem áll rendelkezésre, vagy ez idő alatt probléma adódna a szállítással, az ULALA képviselői haladéktalanul tájékoztatják a vásárlókat a meglévő elérhetőségeken. Ha az árut nem kapja meg a vásárló a szállítási határidőn belül, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon: +36703035136. Amennyiben nem tudna elérni telefonon, a hello@ulala.hu e-mail címen léphet kapcsolatba az ULALA-val.
Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítását részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítésre csak a megrendelővel történő egyeztetést követően kerül sor.
Az ULALA az áru teljes árának kifizetéséig fenntartja az áru tulajdonjogát.
Külföldi címre (EU-n belül, és EU-n kívül is) történő kiszállítás díja minden esetben eltér a belföldi, Magyarországi összegtől, ahogyan a szállítási idő is. A kiszállítás díja egyedi kalkuláció alapján történik megállapításra, melyről a csomagfeladás előtt előzetesen e-mail-ben tájékoztatjuk a megrendelőt. Külföldi címre történő kiszállítás csak előreutalással lehetséges, utánvét nincs!